Thursday, January 24, 2013

za čitanje posle učenja

Ovih dana imam toliko toga za učenje, toliko raznih oblasti koje mi nisu bliske, da nemam mnogo vremena za druge stvari, a nažalost ni za blog. Sve ono o čemu bih pisala zahteva više vremena za neka istraživanja i kopanja po internetu i mojim dokumentima, pa će to morati da sačeka. Ovaj post je tu da me motiviše i pokaže šta me čeka kad završim sa svim tim obavezama :) Slika je tu da pokaže knjige koje jedva čekam da čitam čim prođe ispitni rok, a do tad se družim s francuskim mangupima iz 19. veka...

                                                                                           red krleže, red povijesti...

                     znam da je slika ispala loše, zato je i ne uveličavam, a zaboravila sam da dodam knjigu u goreslikanu ekipu

No comments:

Post a Comment