Sunday, January 13, 2013

365 dana

Slučajno sam pre par dana videla da sam prvi post objavila 12. januara prošle godine, i pomislila sam da bih mogla da obeležim prvu godišnjicu mog bloga nekim prigodnim postom :) Ali... ja sam malo izgubljena u vremenu ovih dana, nemam pojma koji je datum i tako sam tek sad shvatila da je 12. 1. već prošao! Kako god, srećna mi prva godina bloga, želim mu da raste i da napreduje, pa da vremenom stekne i drugare :)
Iskreno rečeno, ne mogu da se pohvalim nekim impresivnim brojkama (još uvek!), ali svaki pregled mi znači, kao i činjenica da imam redovne posetioce :) U narednom periodu ću nastojati da se što više posvetim blogu, a to bi bilo mnogo lakše ako bih provodila više vremena u Hrvatskoj. Pa, ako neko nudi nekakav posao i čita ovo, neka, moliću lepo, zakuca na moja cyber vrata :)
E pa tako, nadam se inspiraciji i događajima vrednim pomena, lepim slikama i uspehu u širenju bratstva i jedinstva :)

P.S. Danas (tj. juče, prošla je ponoć) je Murakamiju rođendan, pa se sad vraćam da, nastavljajući čitanje 3.dela 1Q84, proslavim i to :)

2 comments:

  1. sve najbolje tvom blogu za rođendan;)nadam se da ću ga još dugo čitati:)

    ReplyDelete
  2. hvala puno, i ja se nadam istom! :)

    ReplyDelete