Wednesday, March 13, 2013

tuškanac

Juče je bio veliki dan za mene, i trudila sam se da slobodno vreme iskoristim lutajući po Tuškancu i okolini. Šetnja je počela još u knjižnici. Kako to? Čitala sam Stari Zagreb (D.Hirc) i kad sam došla do dela koji opisuje Tuškanac, mislila sam da je bolje da idem tamo da šetam nego da sedim i čitam. Super je čitanje, ali želim da osetim te staze pod stopalima, da svojim ušima čujem cvrkut ptica u toj šumi... Krenula sam iz Streljačke ulice, i tamo iza garaže počela da se penjem. Tako sam šetala i šetala, shvativši u jednom trenutku da nemam pojma gde sam i svaka druga misao mi je bila "wtf?!". S moje leve strane videlo se samo drveće i tek se nazirao neki put koji je izgledao kao da ide kroz neko nenaseljeno mesto. S desne strane sam još uvek mogla da se orijentišem, ali kasnije sam i tu sposobnost izgubila :D Naiđoh tako na neke stepenice s leve strane i odlučim da krenem njima jer se ispred mene staza završavala. Uputim se tim stepenicama koje vode do pomenutog puta, i verovatno prvi put do sad u Zagrebu shvatim da zaista ne znam gde sam. Pritom mi se činilo da sam šetala jako dugo i ne bi me čudilo da sam stigla do područja s nekim drugim tablicama, a ne ZG; svašta sam očekivala :D Na dnu tih stepenica sam ugledala neki hotel i još uvek mi ništa nije bilo jasno. Odahnula sam kad sam videla ZG tablice, hehehe. Prošavši pored nekih vladinih automobila (ko zna ko se nalazio u tom ružnom hotelu), zahvaljujući autobuskoj stanici saznala sam da sam u Kraljevcu, o kome sam sat ranije čitala. Tu se nastavlja moja šetnja po Zelengaju, gde sam opet bila okružena ogoljenim drvećem i cvrkutom ptica. Kroz glavu mi je prolazilo svašta, od napada nekog ludaka, do nagaznih mina, ali na svu sreću ničega nije bilo, što je i očigledno jer inače ne bih pisala ovaj post :) A možda bi bilo bolje i da ga nisam pisala, predugačak je i naporan, znaaam! Samo još malo, sad će slike! Kad sam već došla do kraja Zelengaja, odjednom mi je taj predeo ličio na dvorište psihijatrijske bolnice, a samo 10 min kasnije sam na istu i naišla! Nalazi se kod Britanca, do kog se stiže putem od Zelengaja. U pitanju je psihijatrijska bolnica za djecu i mladež, pa luda&živčana, još stigneš tamo :P












ako neko traži kuglanu...

Kao što rekoh na početku, bio mi je važan dan juče, pa je po podne proslava mogla da počne :) Moram opet da pohvalim poslastičarnicu Kraš, koja je uvek za 5! Ledena kocka im je nova u ponudi, i evo sad mi se opet jede, mmm...


No comments:

Post a Comment