Friday, March 8, 2013

karanfil

Danas je jako čudan dan i pitam se šta se sve još može dogoditi do kasno uveče :) Zapravo i nije za :), ali tako je najlakše boriti se s raznim glupostima koje se dešavaju. 
Malo mi je falilo da se vratim u Beograd, ali na autobusnom kolodvoru ne primaju kartice i nisam mogla da kupim kartu! Podizanje gotovine s bankomata mi nije ni palo na pamet jer sam bila u nekakvom rastrojstvu, i na to nisam ni pomislila dok mi živčana&luda nije otvorila oči :D Zanimljivo je kako neko ko je živčan&lud razmišlja trezvenije od nekog ko je samo živčan. No, sve sam to prihvatila kao sudbinu i znam da je dobro što sam ipak ostala; ako ništa, bar ću još malo obogatiti blog svežim pričama :)
A da, danas sam uspela i da zbunim Tele2 dečka koji saleće ljude po ulici i pita ih u kojoj su mreži, kad sam mu odgovorila: "MTS". Još sam dodala da je to nešto novo što tek treba da se probije u HR, a on se dodatno zbunio i čak krenuo da me pita da li sam kod njih na pretplati ili na bonovima. Eh, Jankec, sedi, jedan. :D
Inače, postajem sve redovnija u kampusu na Borongaju, i sve manje mi se sviđaju okolina i ljudi, ali menza je ista kao i program na kroatologiji - čista petica! :)

I...! Drage žene i svi koji se tako osećate, evo jednog karanfila za 8. mart :)

                                                                                    jovan maljoković - karanfil

No comments:

Post a Comment