Friday, March 1, 2013

kipim za umjetnošću

Naslov nisam ja izmislila, već sam videla danas u Preradovićevoj nalepnicu na kojoj je to pisalo :) I nije me mrzelo da se vratim nekoliko koraka kako bih je slikala, jer je odlično prenela ono što doživljavam ovih dana! Izgleda da mi nije dovoljno što idem na ZagrebDox, i što za sobom imam pokušaj* gledanja pozorišne predstave, i što u planu imam i odlazak u Muzej grada Zagreba i još neke filmove i književne večeri... Ma, dok se sve to ne ostvari, dok su to samo planovi, ja i dalje kipim za umetnošću!

Kad sam već spomenula ZagrebDox, moram reći da uživam ovih dana, obožavam tu festivalsku atmosferu, koja podrazumeva mnoštvo ljudi koji cene prave stvari, neprestano listanje programa i obeležavanje filmova koje želimo da gledamo.. I naravno, meni najbolji trenutak - ocenjivanje filmova i ubacivanje glasačkih listića u kutiju :) Nažalost, moj današnji izbor filmova mi se nije svideo i ocene su bile 2 i 3, ali zato želim da pohvalim organizatore koji su u utorak omogućili razgovor s rediteljkom filma Ugasi svjetla, nakon besplatne projekcije. Upravo je poslednja sintagma još jedna od čari ZagrebDoxa - dvorana 2 >>> ceo dan besplatni filmovi, pa ko voli, nek izvoli!

* pokušaj, jer a) studenti glume na ADU su jako popularni u društvu i svi su došli da ih gledaju, ili b) isti ti studenti su dosta kvalitetni i za to zna pola Zagreba pa je ona druga polovina došla da se uveri u to. bilo kako bilo, nije bilo šanse da stojim sat i po na izvođenju Mačke na usijanom limenom krovu, pa je taj pokušaj kulturnog uzdizanja propao...

2 comments: