Thursday, March 28, 2013

ko o čemu...

Možda se samo čini da sam zapostavila blog, ali ja stalno mislim na njega, što je dokaz da ga ipak nisam zapostavila :) Samo je otišao u drugi plan jer nikako da sredim misli i shvatim o čemu želim da pišem sledeći post. Imam ideju, ali me malo mrzi da je ostvarim, a i vreme leti pa nisam ni svesna koliko je već prošlo od prošlog posta. Ono što je najbitnije je da sam jednako croativna kao i uvek, u to nema sumnje! 
Na fb profilu sam imala neke iskrice koje nažalost ne mogu nazvati ni raspravama, vezane za pitanje mog srpstva i identiteta i tu sam već bila na ivici da puknem i da izbrišem sve one koji me nerviraju. A onda sam odlučila da je bolje da ti fb prijatelji to sami učine, tako je slađe :) Ipak ne mogu oni mene da iznerviraju onoliko koliko ja njih mogu! Stvarno ne vidim problem u navijanju za hrvatsku reprezentaciju, u postavljanju raznih linkova vezanih za Hrvatsku i sl. Ni njima niko ne zamera kad nas truju nekim pravoslavnim slikama, patetičnim citatima i ostalim iritantnim stvarima, pa ne znam zašto ja ne bih mogla da kačim stvari koje spadaju u sferu mog interesovanja. Kao što rekoh pre neki dan, osećam se kao gay crnac na Balkanu. I neću ni da se foliram da mi je kao krivo što ne sledim stope srpstva i srpske tradicije, takva sam kakva jesam i jako mi je drago zbog toga! Ne radim ništa protiv zemlje u kojoj sam rođena i u kojoj živim, i to je dovoljno od mene. A oni neka se zapitaju po čemu su to bolji od mene. 


I evo slike koja pokazuje koliko verujem u to da sam na dobrom putu i da treba da sledim ono croativno što osećam u sebi :D




7 comments:

  1. Replies
    1. hej! hoću da te upoznam! ne mogu da verujem da je još neko iz beograda sličan meni.

      Delete
    2. Ne znam da li je ovo neko zezanje ili ne, ali ako nije, onda je stvarno teško poverovati da postoji neko sličan meni, po bilo čemu :)

      Delete
  2. Nije zezanje. Ja sam se šokirala kad sam naišla na blog...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš mi je drago što imam istomišljenicu, makar i anonimnu :)

      Delete
    2. Pisala sam ti posle na mail. Sorry ako sam te uznemirila komentarom, jednostavno nisam mogla da verujem.

      Delete