Thursday, December 27, 2012

zagreb ima isti pozivni... i isti šmek!

Dok pišem ovaj post, slušam na HRT1 emisiju o Prustovoj Potrazi za izgubljenim vremenom - divan spoj! Ja, pak, ne tragam za izgubljenim, već za vremenom koje nam tek dolazi. Da, i dalje mi se sve vrti oko Nove godine, a kako i ne bi kad nemam pojma gde ću i šta ću, a svuda oko mene je novogodišnja rasveta i plakati koji nas pozivaju na najluđu noć ili na besomučno trošenje para na sniženjima.
Što se tiče prazničnog ukrašavanja Zagreba, uglavnom je sve isto kao i ranijih godina - isti ukrasi na banderama na Trgu, iste lampice za manje ulice, isti dosadni ukrasi na jelkama... Jedina novost koja bode oči je nekakva mreža lampica u tri boje - crvena, bela i plava; samo grb fali. Kitsch, pfff. 
Zato je Britanac tu da popravi utisak - simpatičan "šator" pod kojim se osećate kao u dnevnoj sobi u koju je niotkud pala kabina za žičaru, a deda mraz vam je ispustio brdo knjiga spakovanih u zavežljaje od po nekoliko komada. Tu možete probati razne vrste rakija koje nisu bogznašta, ali uvek je lepo eksperimentisati.
Loš utisak večeri je dostava hrane - catering Tornado ili tako nekako. Nekakav pokušaj meksičke hrane na koji smo čekali nepunih sat vremena. Toliko loše da sam morala ovde da spomenem :D Ali dobro, sve je to škola, tako da odsad znam da Tornado treba izbegavati, osim ako ne želim nešto nalik meksičkom jelu, koje zapravi ni po izgledu ni po ukusu ne podseća na zadatu temu. Ali barem sam zahvalna što je išta radilo ovog 26.12., jer bih u suprotnom crkavala od gladi do prvog Meka, za koji sam se kasnije uverila da radi. 

Do sad sam provela čitava 3h u gradu, pa se nadam da ću sutra moći više da skitam i da tragam za lepim, ružnim, neobičnim, zapanjujućim i inim stvarima o kojima ću kasnije pisati. Ako ih ne nađem, moraću da ih izmislim :D

Još jedan zadatak za sutra je da smislim način kako da uploadujem nekih par slika od večeras, a to neće biti tako lako, budući da mi je tehnika kojom raspolažem prilično ograničena.

Odoh sad da se prisećam šta sam to zaboravila da pomenem u postu :)

No comments:

Post a Comment