Saturday, December 22, 2012

sledeća stanica - zagreb!

Jedan ekspres post, nešto između Zagrevanja i onoga što me čeka već za vikend :)
Posle više od 4 meseca, eto me opet tamo, u novim avanturama, kao i na starim, omiljenim mestima!
Uz Murakamijevu knjigu u torbi (on je za sad moj najčešći saputnik i ne znam šta ću da radim kad pročitam sve njegove knjige :vrištim:), za samo nekoliko sati sedam u voz - jedan jedini koji nam je ostao na relaciji BG-ZG...
Imam dosta planova za dalje istraživanje Zagreba, ali kad bolje razmislim, vremena je malo i ipak neću sve stići. Ono što nikako ne treba propustiti je film o Krleži - Serbus Krleža, u knjižnici Bogdana Ogrizovića, inače mojoj drugoj kući :)
Malo sam poludela s linkovima, pa idem sad dok nisam još neki okačila!

Ako sve bude kako treba, sledeći postovi bi trebalo da budu direktno iz Zagreba, a od toga me dele samo jedno kraće spavanje i divan doček na Glavnom kolodvoru :)

No comments:

Post a Comment