Monday, December 17, 2012

mala srpska prodavnica

Želim da se grohotno smejem mejlovima koje dobijam od Male srpske prodavnice, ali mi nekako na kraju bude žao pa smešak zadržim na uglovima usana. U tim mejlovima oni mi šalju trenutna sniženja, top ponude i tako to, a asortiman je krajnje egzotičan i prvenstveno namenjen ljudima iz dijaspore, onima koji su veći Srbi od braće iz matice. Kad bolje razmislim, poštujem to što ljudi žele da sačuvaju svoju kulturu makar bili i 10000km udaljeni od domovine, ali mi je jako smešno kad vidim ovako nešto u svom inboxu:


I opet pokušavam da se smejem, ali ne mogu jer u dubini duše nastojim da razumem da ima ljudi kojima je teško što nisu u Srbiji i da će im drvena figura četnika, keramička posuda za tečni sapun s printom Srbija ili mapa Srbije na sidru (niđe veze) bar na kratko zalečiti nostalgiju.
Moram da priznam da ima čak i zanimljivih predmeta, čak se i šumadijska nošnja može tamo nabaviti.
Sve je to lepo i korisno dok ima potrebe za njihovim proizvodima, ali i dalje mi nije jasno otkud ja na njihovoj mailing listi :twilight_zone:

Još malo da se nasmejem pred spavanje - ja + srpski koreni = :D

4 comments:

  1. ako bi bar malo proucila svoje korene veruj mi da bi shvatila da i jesi srpskog porekla ;)
    eto, laku noc ;)

    ReplyDelete
  2. da, da, svi su potekli od srba... ;) ne tvrdim ništa o svojim korenima, već samo kažem da ja nisam ciljna grupa tog sajta :)

    ReplyDelete
  3. u pravu si i slazem se sa tvojim postom, osim zadnjeg komentara ja+srpski koreni :) inace, ima ono dugmence unsubscribe ;) p.s. nisu svi potekli od Srba ali velika vecina naroda i narodnosti sa prostora ex-Yu jesu ;)

    ReplyDelete
  4. ja ne nađoh to dugmence :) ma, nije to neki problem, samo mi je bilo smešno otkud ja na njihovoj mailing listi :)

    ReplyDelete