Sunday, December 23, 2012

tek je počelo!

Prvi sati mog hiljaditog boravka u Zagrebu protiču opušteno, bez žurbe i napetosti. Za početak nije loše :)
Naravno, nisam imala vremena da idem dalje od Glavnog kolodvora ka centru, tako da to ostavljam za nedeljno pre podne. Ipak, stigla sam da odem do Arena centra gde sam susrela prvu novinu - u KFCu nude mogućnost izbora valute kojom ćete platiti koristeći karticu - kune ili dinari, pitanje je sad! Ako sam dobro izračunala, treba se držati kuna, a shvatila sam i da je najbolje ne prilaziti KFCu sve dok postoji iole zdravija hrana. (Nije bilo nikakvih egzotičnih posledica! :D)
Potraga za zadovoljavajućom ponudom dočeka Nove godine još traje i za sad daje mršave rezultate, te sam na granici ludila koje podrazumeva da od drugih tražim preporuke! Ne smem dozvoliti da se to desi, jer kad je Zagreb u pitanju, ja sam neprikosnoveni izvor informacija! :))

Pesma koja mi je ulepšala put i koju dugo nisam čula, a onda se savršeno uklopila uz predeo prošaran snegom, negde iza Kutine :)


No comments:

Post a Comment