Wednesday, November 7, 2012

vikend hrvatske pop kulture = zagreb na službenom putu

Weeeeeeee! Tako sam odreagovala (doduše, u sebi, jer sam bila u autobusu) kad sam videla najavu za vikend hrvatske pop kulture! Ovo doba godine mi već tradicionalno miriše na slične događaje, i baš kad sam počela da se pitam da li će i ove godine biti tako nešto, nađem divnu vest :) Tek sad sam videla da kasnim nekih 5 dana, ali to je cena izbegavanja društvenih mreža :D 
I tako se za ovaj vikend spremam da gledam neke hrvatske filmove (od kojih ne očekujem mnogo, ali ko zna, možda se pozitivno iznenadim), od kojih se najviše radujem Zagrebačkim pričama 1; za večernji provod, tu su koncerti St!llnessa i Cinkuša, koje ću tek videti, mislim da mi nisu poznati. I svakako, predstavljanje ZFFa, koji sam na blogu već pominjala - to nikako neću propustiti! Jedino mi je malo krivo što program nije bogatiji - mnogo je filmova, malo književnosti, a sa savremenom književnom scenom bi svašta dobro moglo da se izvede; ima tu mesta i za neku dobru predstavu, mada sam uverena da ništa ne bi moglo da nadmaši Kurbašinu izvedbu Ispita savjesti od pre dve godine :) Nema veze, i sa ovakvim programom, ovaj vikend hrvatske pop kulture ima jednog sigurnog posetioca ;)

I evo malo promo materijala :)




No comments:

Post a Comment