Thursday, November 15, 2012

radio na zahtjev

Već dugo sam oduševljena mogućnošću da na sajtu HRTa slušam radio emisije koje su nedavno emitovane, pa čak i da kopam po arhivi i nađem i nekoliko meseci stare emisije. Tamo se nalazi, samo za moja interesovanja, već dvocifren broj emisija koje s vremena na vreme slušam i moram da pohvalim inicijativu uredništva. Prvo, što imaju zaista kvalitetan program, a drugo, što nam omogućuju da ga čujemo/skinemo i preko neta. Emisije su odlične i onda kad vam zatreba brza doza kulture, zanimljivih informacija, prosvećenja :D, kada želite da se pročistite i zaboravite na 24 sata, index.hr i sl. Ako poštujete svoje vreme, uši i želju za novim saznanjima, ovde ćete sigurno naći (gotovo) sve što vam treba. Dobro je i za treniranje koncentracije, jer u današnje vreme retko ko uspe da održi pažnju ako nema primamljivih fotografija, zabavnih animacija i ostalih dodataka. Istina, to ponekad, bar meni, zna da bude dosadno i zamorno, i neretko mi se dešava da zaspim slušajući, recimo, Povijest četvrtkom. A u tom se slučaju najlepše spava, provereno :) Samo ne treba zaboraviti kasnije nadoknaditi propušteno, tj. prespavano :)

Tema je nebrojeno mnogo, i skoro svaka emisija će ponuditi bar jedno zanimljivo izdanje. Ako vas zanimaju kultura, umetnost, istorija, astronomija, prirodne/društvene nauke, tekuće teme i još mnogo toga (tračevi i ostale žutoštamparske teme se ovde ne gaje, nemojte brinuti), slobodno zakoračite u svet odličnih i, ponekad, nesvakidašnjih informacija na http://rnz.hrt.hr/index.php
Jednom kad odete tamo, shvatićete zašto mi je uvek otvoren tab s tom adresom :) I nekako je sve lakše kad znate da postoje neki ljudi koji i dalje cene prave stvari i rade na našem širenju vidika... :)

Evo mojih omiljenih emisija, koje nažalost trenutno ne stižem da preslušam, a uz to se uvek nađe još neka sa nekom zanimljivom temom, pa se nadam da će sve one stići na red...

Na 1.programu, moji favoriti su:

Govorimo hrvatski
Između redaka
Katapultura
Kulturni kolokvij
Kutija slova
Lica i sjene
Otvorena srijeda
Pod reflektorima
Povijest četvrtkom
Putnici kroz vrijeme

A na 3.programu najviše slušam:

Baština, mi i svijet
Hrvatski identitet
Ogledi i rasprave

I evo još jednog saveta: skinite par emisija, svakog dana jednu bacite na MP3 (to je otprilike umesto 10 pesama koje već znate napamet i verovatno ste ih već 100 puta čuli) i promene će se brzo osetiti :)


No comments:

Post a Comment