Wednesday, October 17, 2012

tamo da putujem...

Nažalost, ovaj blog je sve više priča o mom životu u Beogradu, sve je više "ah, živim u Beogradu a tako želim da živim u Zagrebu", umesto da je "živim u Zagrebu i divno se osećam!" :(
Ipak, trudim se da bude onako kako sam zamislila, da čim pre krenem da pišem postove iz Zagreba, a do tad mi ostaju sećanja i slike. Ovih dana mi se skupljaju bes i JAKA želja da odem, život u Srbiji je sve luđi i nepodnošljiviji i koristim svu snagu koju mogu da iscrpim, samo da ostvarim svoju želju, svoj cilj. 

Hiljadu mi je ideja i "projekata" u glavi, a u realnosti zapravo samo par mogućnosti. Za početak, završiti faks koji mi trenutno deluje nezavršivo, a odnekud se mora početi.

I sad mi u misli navraćaju čuveni Ujevićevi stihovi:

                                              Tamo, tamo da putujem,
                                              Tamo, tamo da tugujem...



Naravno da Tamo ne bih tugovala, ali ova pesma i previše poziva na odlazak, i jako mi je draga zbog toga. Ovi stihovi mi nisu dovoljni; ovakva pesma, koja se izvrsno uklapa u moje raspoloženje, zaslužuje i:




                                                ...sliku...                           divan detalj iz Splita


...a zaslužuje i:




                                                                          ...jedan od najlepših klipova na YT...

No comments:

Post a Comment