Wednesday, October 22, 2014

srpski proizvodi na zagrebačkim policama

Često se u srpskoj javnosti mogu čuti komentari kako se u Hrvatskoj ne mogu naći proizvodi iz Srbije, dok mi uvozimo ogromne količine njihove robe, prvenstveno hrane. Ne znam ko i zašto širi takve dezinformacije, ali znam šta sve mogu naći u prodavnicama u Zagrebu - u Konzumu, Billi, Lidlu, Intersparu. Za ostale ne znam jer retko kad idem tamo, a od sinoć sam pod utiskom bogate ponude naših prehrambenih proizvoda i jedva sam čekala da to podelim i na blogu. Pa, počnimo.

Štarkove bananice su se među prvima pojavile, i to s nerealnom cenom - i do 45 dinara! 
Kad smo kod Štarka, tu je i smoki, kao i moji omiljeni čoko keksići.
Ko ne može bez plazme, biće zadovoljan kad je pronađe na rafovima Interspara i Konzuma.
Banini je takođe uspeo da se probije na tržište, pa tako možemo uživati u noblicama i nežnim simpatijama (ili kako se već zove), a tu je i njihov Gustav, keks s čokoladom koij rade za K plus, možda čak i najbolje na našim prostorima.
Swisslion se šunja s eurokrem tablama i nečim što bi se moglo jesti samo u najgoroj gladi, ali eto, i toga ima.
Smeši nam se i munchmallow, nego šta!
Pionir nam donosi čuveno medeno srce i novije varijante medenjaka.
Dosta slatkiša, na red je došao chipsy - ko voli, nek izvoli!
Ni mleko i mlečni proizvodi nisu izostali - moja kravica mleko, jogurt i pavlaka, kao i imlekov balans sir za sad su tu, a verujem da će se ponuda proširiti.

A ko je uspeo da odoli svim tim stvarima i da zadrži dobru liniju, s ponosom će obući Pompea veš koji je poreklom iz Srbije.

Eto, ovo je lista koje sam se u trenutku setila, a ovih dana ću je, nadam se, dopuniti, i uveriti neverne Tome da nismo odsutni s hrvatskog tržišta :)




No comments:

Post a Comment