Tuesday, February 12, 2013

minijatura od posta

Nova godina tek što je prošla, a meni je već počela sezona bitnih datuma u mom životu, nekakvih prekretnica kojima se jako radujem, tako da slavlju nema kraja :) Slaviću i možda najbitniji dan  posle rođendana, ali o tome ću pisati za nekih mesec dana. Kako ću uskoro u Zagreb, sad smišljam šta ću sve obići tamo, u glavi beležim ideje za postove i prebiram slike kojima ću obogatiti neke od narednih tekstova. SAMO da što pre sredim laptop i život će mi biti lakši :)
U smišljanju svega toga, uveliko će mi pomoći knjiga Slobodni i kraljevski grad Zagreb, koju sam već spominjala i koja je najzad došla na red za čitanje :) Opčinjena sam istorijom Zagreba i obožavam da šetam po Gornjem gradu, tako da će mi to sigurno biti jedna od tema postova. Planiram i odlaske po nekim udaljenijim delovima grada, ali to ću još videti...

Inače, obradovalo me je saznanje da je kafana Palainovka, koja mi se baš sviđala pre renoviranja od pre nekoliko meseci, još iz 1845. godine! :volimrandomčinjenice: :)

No comments:

Post a Comment