Thursday, November 13, 2014

utisci o algebri

Kao što sam spomenula u jednom od ranijih postova, dobila sam mogućnost da prisustvujem besplatnoj radionici visokog učilišta Algebra, međutim nisam mogla da odem i mislila sam: "To je to, propustila sam svoj termin i nikom ništa." Posle neke dve nedelje, pozvala me je žena iz Algebre i pitala da li sam bila na radionici, i kad sam (uplašeno) rekla da nisam stigla, ponudila mi je da mi jave kad bude sledeći termin, naravno ako sam i dalje zainteresovana. Nije bilo razloga da ne pristanem, ali sam ipak mislila da mi nikad neće javiti. Nije dugo prošlo, stigao mi je mail u kome mi nude da dođem u subotu u pola 9 ujutru, te bez razmišljanja potvrdim dolazak. I nisam se pokajala, jer da nisam otišla, sad ne bih imala o čemu da pišem :)

Zaista me je oduševio njihov pristup, kao i količina korisnih i zanimljivih podataka koje su podelili s nama tokom tih pet sati, koliko je trajala ta "zipovana" radionica, tačnije nekakav pregled i površni osvrt na ono što se radi na edukaciji za internet(ski) marketing. Svima nam je bilo jasno da je to zapravo prezentacija Algebre, ali bilo je za svaku pohvalu što nas predavač nije davio pričom o školi, već je ostavio 10 min na kraju da nam ukratko ispriča ono najbitnije vezano za tu, kako oni zovu, edukaciju. Moram priznati da su jako dobro to odradili, počevši od sadržaja tog subotnjeg predavanja, preko izbora predavača za taj dan - zanimljiv, opušten i neumišljen, preko usputnog spominjanja ostalilh predavača koji dolaze iz poznatih agencija... Još jednom, svaka im čast, verujem da su privukli solidan broj potencijalnih polaznika, a što se mene tiče, uspeli su da mi ubace crva koji me tera na razmišljanje o upisu - ako ne baš te edukacije, sigurno neke druge, vezane za IT. I da, popust od 30% koji su nam omogućili nije za zanemariti! Hah, znam da sam nasela na (dobro odrađen) marketing, ali bitno je da sam svesna toga :D Kao kad bismo iz nekog principa izbegavali, recimo, omiljeni slatkiš, samo zato što su ga dobro izreklamirali i kao ne želeći da podlegnemo moćnom marketingu, nikad ne bismo okusili taj savršeni ukus i sreću koja uz to ide :) 

Sve u svemu, život mi je do subote bio za jedan problemčić lakši, a od tad stalno vagam i razmišljam o njihovoj ponudi i pričam s bliskim prijateljima po principu "draga Saveta...", u nadi da će mi pomoći u odluci...

No comments:

Post a Comment