Sunday, June 2, 2013

za promenu... grčka!

Otkad sam prvi put otišla na hrvatsko primorje, pre 4 godine, nisam želela da čujem ni za jednu drugu opciju kad je letovanje u pitanju. U Srbiji je Grčka i dalje najpopularnija, a posle mog lošeg iskustva na ekskurziji, gde smo 2 noći proveli u nekom selu, pa još van sezone, i posle mog savršenog letovanja u Dalmaciji, mnogo sam joj se protivila i nagovarala ljude da promene tu ustaljenu naviku letovanja u Grčkoj :) Međutim, sasvim neplanirano sam i ja završila tamo, i to u sred maja, pa mogu reći da sam otvorila sezonu. Nisam očekivala ništa posebno, pa sam se s obzirom na to super provela. Mesto u kom sam bila nikako nije za provod, više je za porodice s malom decom, ali kad sam u dobrom društvu, i u bunkeru ću se lepo zabaviti. Trebalo mi je 2 dana da se naviknem na to mesto, na njegovu plansku gradnju, i što je najgore, na odsustvo onih divnih morskih mirisa! U mom slučaju, 2 dana je previše za sklapanje prijateljstva s morskom okolinom, pa sam u početku bila pomalo razočarana (samo malo, jer kao što rekoh, nisam mnogo ni očekivala), ali na kraju mi je bilo žao što odlazim... 10 dana kupanja, sunčanja, šetanja i jedenja girosa su mi više nego prijali, ali sve to doživljavam samo kao uvod u prelepo leto. Najbitnije je to što nisam izdala hrvatsko primorje i za mene će ono uvek biti najlepše, najdivnije, čarobno!


P.S. Nadam se da su razglednice stigle! :)
zaštitni znak okolnih letovališta

zaštitni znak 2

stavros - tako blizu, a tako daleko (kad se pešači)





No comments:

Post a Comment