Saturday, April 13, 2013

moj blog, moja kućica

Znate li gde se osećam kao svoj na svome? Upravo na ovom blogu, jer tu mogu da pišem šta hoću, da kačim slike koje hoću i da uređujem blog kako poželim. Nije sterilan kao facebook, mada ne znam ni zašto bih ih upoređivala. Valjda me je ono plavo-belo okruženje sa sve timelineom istraumiralo za narednih par godina. I dok par meseci nisam imala profil na fb-u, rado sam se okrenula blogu - kako svom, tako i tuđima, i tu otkrila čitav novi svet pun inspiracije i kvaliteta.
Jako sam zahvalna Googleu na ovom servisu koji nam je omogućio da pobegnemo u svoj ćošak kad nam je dosta svega oko nas, i gde možemo da budemo svoji do krajnjih granica sopstvenog ludila. Pored toga, drago mi je i ako sam uspela da doprem do svesti čitalaca i nateram ih da se malo opuste kad su ove moje teme u pitanju, a takođe mi je drago i ako je neko pronašao bar par korisnih stvari u ovom mom svetu. Volim to što mogu da podelim većinu svojih misli prvo sama sa sobom, a onda i sa svima koji nalete na ovo moje sveto mesto :)

Evo i jedne stare slike koja može da posluži kao ilustracija mojih osećanja i shvatanja slobode i sreće :) Nadam se, dragi čitaoci, da razumete taj osećaj i da je upravo probuđen u vama :)

nešto se krčka na krčkom mostu

1 comment: